ساعت ابتکاری Pebble


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 
   

      ساعت ابتکاری Pebble

 



 پیش ازآنکه در باره این ساعت ابتکاری برایتان بنویسم می خواهم شما را با سایتی به نام Kickstarter آشنا کنم :

 


 

این سایت یک سایت منحصر به فرد وحامی ابتکارات و اختراعات است که در سال 2008 راه اندازی شده وحتی از ابتکارات و اختراعات جزیی هم حمایت می کند.  
اگر شما اندیشه ای مبتکرانه در سرمی پروانید ،می توانید این  اندیشه یا اختراع خود را به این سایت معرفی کنید. این سایت این اندیشه مبتکرانه شما را به بازدید کنندگان خود معرفی می کند و آنها با پرداخت مبالغی که  در وهله اول از یک دلار آغاز می شود، به این ابتکار شما و به ثمر رساندن آن کمک می کنند . تنها 5 درصد از مبالغ جمع آوری شده به این سایت اختصاص می یابد.
 شاید تعجب کنید که برخی از این اختراعات یا اندیشه های مبتکرانه کمک هایی بیش از 5 میلیون دلار از سایتKickstarter دریافت کرده اند!

 
حال که با این سایت آشنا شدید به سراغ موضوع امروزیعنی ساعت Pebble می رویم که طی روزهای گذشته جنجال بزرگی به پاکرده است.

 



 آنچه را که در تصویر می بینید ساعتی ساده موسوم به Pebble است.


جالب است که بدانید این ساعت از طریق بلوتوث به گوشیهای آیفون و آندروید متصل می شود و شما می توانید از طریق آن اس ام اس و ایمیل ارسال و دریافت کنید.


 
 
مبتکر یا مخترع این ساعت که به نام و ملیت او اشاره نشده ، این اختراع خود را در آغازماه آوریل جاری به  سایت  Kickstarter  معرفی کرد که کمک ارائه شده از سوی بازدید کنندگان به این مبتکر تنها در 28 ساعت از یک میلیون دلار فراتر رفت و تا لحظه نگارش این مطلب این کمک ها به بیش از 5 میلیون دلار رسیده است !!!

 



باطری این ساعت پس از شارژ مدت 7 روز دوام می آورد. درصفحه نمایشگر این ساعت که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد ، می توان پس زمینه دلخواه را دانلود و در آن قرارداد.

 

شما می توانید این ساعت را بر روی دست ببندید وبه عنوان مثال سوارموتور خود شوید ،این ساعت می تواند براحتی مسافت و زمان رسیدن به مقصد مورد نظر را به شما نشان دهد.

 



ا
ین ساعت از طریق بلوتوث می تواند به گوشی تلفن همراه شما متصل و اس ام اس هایی را که به موبایلتان ارسال می شود همراه با شماره فرستنده این پیامها بدون استفاده از گوشی خود ببینید و به این پیامها پاسخ دهید.



منبع : www.kickstarter.com/projects/597507018/pebble-e-paper-watch-for-iphone-and-android

 

 ازاین لینک  :  free-sms.fars-graphic.com/  

sms رایگان ارسال  کنید.  فقط به ایرانسل

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 1:0 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت